;) ♥

heej, sverige var typ .. "kul".
nämen , det var väl helt ok.
ikv när jag kom hem så for jag till wha
och "kollade" på ifk match med kajsa och julina.
senare så  for vi till stan med taaazmin
det var nice ;)
hörrni att ni ska få tillbaka gggfelli ;) :))
bara tazmin och kajsa som fattar :)

höhö nej jag har inte tänkt att bli brunett herregud :o
hahah nu när jag kollar på bilder på mig när jag hade brunt hår så..
jag spyr typ, nejmen FYFAN VAD FUL JAG VAR :)
yey, en bild på mig och tazmin från typ.
öhm vet inte när , mohha :)


pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: tazmin

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!JAG SER UT SOM ETT AS!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-02 @ 23:04:07
URL: http://ttazminbland.blogg.se/
Postat av: kajsa

Seriöst ,man Jag vill ha ggg back :(

2009-08-02 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0