Försök inte gömma dig, för verkligheten hinner ifatt.

jag vet inte vad jag ska göra, men jag orkar inte gå runt och må som jag gör hela tiden
försöker dölja det med ett leende, men det hjälper inte alla gånger.
men jag kommer aldrig att ge upp mitt liv jag har jag fått för att leva
jag kommer stanna kvar här, för jag vet att det e värt det.
ingenting kommer att bli bättre av att jag deppar ihop
jag tar hellre tag i saken & kämpar, för det är mitt enda val.
och jag hoppas att tiden läker såren.

men nu ska jag satan ta tag i mitt liv
och börja tänka lite positivt om allt och alla


och nej jag är inte ett jävla emo som söker uppmärksamhet,
jag bad aldrig någon att bry sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0