heelg

började 8 idag,  men fyfan bra start , jag försov mig. -.-
missade gymnastiken. och hade lea när jag kom, det var nog allmänt tråkigt
och lunchen såg inte så frestande ut, snål soppa-.-
haha, sen hade vi matematik, boooooooring,
haha vi har fått ny lärare i evhl, och hon måste nog ha ngn skruv lös iallafall ;)
haha, men att sen var det tillval, vi gjorde inte så mycket, planerade typ ;p
så vi fick sluta tidigare , och jag&mickis tog bussen till stan .
fikade och kollade på paf open ;d
ikv ska jag vara med kajsa, tar bussen dit nååååååångång, vetinte när.
och jag skulle ege sova där, men jag får inte för min pappa litar inte på mig :o looooel.-.-
jävla cp.

men nu ska jag formatera om datan ;) puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nå camilla är bättre än marian "hitler" gryner (stavning?) :P haha xD

2009-08-23 @ 11:30:05
Postat av: Antonia

De var från mig ;P

2009-08-23 @ 11:33:00
URL: http://antoniaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0