mickis

alltid du & jag 
i alla lägen baby

korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig. förlåt mig, om jag tvekar ibland. men jag lovar att bättra mig. och känner du dig ensam, är jag aldrig till besvär. för när du behöver mig kommer jag redan vara där. en bra vän som fanns där ifrån början.du förlät mina fel & tog bort den onda slöjan. för när alla andra svek. var det du som stog kvar.
berättade för mig hur värdefull jag var. du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden. utan dig vore jag bara en av miljoner. det är svårt att förklara när ord inte räcker till. jag tror ingen förstår hur mycket jag älskardig. du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje.felicia bästavän du är allt som jag nånsin velat ha. varje andetag med dig känns så underbart. du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på. vi ska vara dom som klarar allting tillsammans. och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat. / din mickis



Kommentarer
Postat av: hanna bergholm

fint skrivet mickis, felli blir nog happy :)

2009-08-15 @ 23:58:53
Postat av: Anonym

Ha du skrivit det ? ;O

2009-08-17 @ 17:52:51
Postat av: melissa

är int det där en omgjort sofijah låt?

jag tkr jag knr igen texten ivf :b

2009-08-24 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0