bra början , ett helvetes slut

rockoff började bra, och slutade dåligt, så helvete.
det kommer väl bilder från rockoff någon annan dag,
då jag är på humör för att redigera dom.
men att, nu har jag utegångsförbud,
egentligen så skulle jag fara till kökar,
imorgon , med mickis, markus & några.
men näe det sket sig.
har inte en jävla aning om vad jag ska göra hemma, :s
mickis kommer hit på fredag iallafall, när hon har kommit hem från kökar.

meeeeen , nu ska jag se på film eller något, finns inte så mycket annat att göra hemma .



förlåt kajsa, förlåt så jävla mycket.
du förlåter mig förmodligen inte, vad vet jag.
men jag ångrar mig så helvetes.
jag var så jävla dum i huvudet igår ..

eller hrm igår? .. jag har alltid varit lite dum i huvudet.
spc den senaste tiden ..

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fittan jag hatar det

2009-07-27 @ 17:19:31
Postat av: kajsa

-.- uscchhhh

2009-07-27 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0