^^

du:
Någon som förstår dig: jag vet inte
Någon som du saknar: mmmm
Någon som du hatar: mmm
Vem ringde dig senast? mickis
Vem ringde du senast? dunno
Vem var hemma hos dig senast? mickis
Vem var du hemma hos senast? mickis
Har du några kärleksproblem? ..
Har du pratat med någon idag? a
Har du gråtit idag? m
Har du skrattat idag?

Jag:
Är singel? - mm
Svär ofta? - mm
Sjunger i duschen? -
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - tror jag klarar mig
Skrattar åt mina egna skämt? - säkert
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - mm

Har du:

Piercingar? - snart
Syskon? - mm
Jobb? -
För många vänner? - ne
Färgat håret? - yes
Bra självförtroende? - verkligen inte
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja
Varit kär? - ja
Gjort något olagligt? - ja
Somnat i skolan? - ja
Tappat bort mig i min hemstad? -  ja
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja
Varit otrogen i ett förhållande? -
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - ja
Somnat gråtande? - ja

Har du:
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? -  mm
Blivit generad inför folk? - ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - dunno
Blivit kallad player? - jo
Färgat ditt hår svart? - nää
Längtar du till mest just nu? - jadu, finns inget att längta till i mitt liv.
ska du göra i helgen - jadu
Gjorde du igår? - hade tråkigt så satan
Ska du göra i sommar? - jadu
Åt du senast? - dunno
Har du för mobil? - sony ericsson
Köpte du senast? - dunno
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästa vän? - dunno

Vem/vilka:

Fick du sms från senast? - cb
Pratade du med i telefonen senast? - cb
Tycker du om? - mina vänner
Är några av dina bästa vänner?- mickis & kajsa .
Var du med senast av det motsatta könet? - ngn av alla igår.
Sov du tillsammans med senast? - mickis

Allmänt:
Har du pussat en groda? - nä  , och jag tror att jag klarar mig
Kan du hjula? -
Biter du på naglarna? - mm
Är du EMO? - ofc
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - mycket
Vågar du flyga fallskärm?- nah
Har du sjungit inför publik? - ja
Följer du mode? - njä
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - lite kanske


Kommentarer
Postat av: -

Hahha fjåårtizen har blivit lite emo aww mitt liv suger jag särar på benen efter 3 cider

2009-07-23 @ 01:09:23
Postat av: felicia till -

och du lider av vad? :)

2009-07-23 @ 14:50:21
URL: http://mickisfelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0