utegångsförbud suuuuger

åååh, jag har så jävla tråkigt, höhö.
finns ju fan inget att göra.
igår såg jag på 7 filmer ;o
liv? öh nej.
idag har jag städat rummet, fan vad jag är bra. ts,
i helgen kanske jag far till sverige, ;)
sköööönt , slipper den här asholmen^^

haha, asså jag har inte mycket bilder från rockoff,
men här är några:


  
kevinbee :D

 
blabkasjdkasd   , intressant bild ;) not :)

              
kimmy =) 


jocke =)


mickis :))


mickis & kevinbee :D




jesper, kevinbee, malin, kajsa & pontus


frigge, haha ! :D


bella & elin :D


någon xD


jocke :D


anna :D

sen hittar jag inte mera bilder ;b

puss ♥

Kommentarer
Postat av: KevinBee

vilka härliga bilder hehe xD fockoff kommer man minnas /(:

2009-07-28 @ 18:39:00
URL: http://kevinbee.bilddagboken.se
Postat av: anonym

vad är det du och jeppe dricker?:P

2009-07-29 @ 09:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0