hmmmmmmm

dålig uppdatering ..
varför?
öhm vetinte, är inte lika kul längre .. aja.
idag började jag 9, vi hade schoolympics (pååpeka inte stavningen)
det var inte kul, det var varmt som satan, och vår grupp var helt craaaaazy,
okej ehe, jag hade iallafall adelina och antonia ♥
haha, det slutade med rökkamaraaton, haha , jag gick , med adelina (y)
haha sen fick vi glass och såå , och efter det for jag och tazmin hem till henne och bytte om,
för vi skulle till stan och träffa kajsa och ida (((:
nu har jag tråkigt, men jag ska snart fara till tvärsan med folk ;d
vet inte riktigt vem :o

aja pusssss

men sexig_bild_från_sommarn@blä.se
hähä hade bara lust att ladda upp den :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0