jag vet INGENTING!

haha fyfan vad jag skratta ikv :P
först kom melli och mötte mig och vi for till tvärsan!
där var vår denice och så gick vi upp och spela gh med freddy och matte
och jag ägde ut freddy men blev utägd av matte haha.
och sen kom lilleniclas också
och sen gick jag ner o spela nå spel med filip sundman och freddy
och jag o filip vann ;)
och sen så sku jag spela monopool med dencie niclas och matte
och hahahaha orkar inte skriva om de xD
och ja sen sluta vi spela och gick o chilla i soffor :)
och då kom vår trötta humor hahaha
men tänk om man en lärare fråga klassen nånting
och så räcker man upp handen och gör en arm rörelse
och sriker JAG VET INGENTING! hahahah oherre min gud!:)

aja puss på allt folk ikv ni är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0